nav-left cat-right
cat-right

Hoe kun je met Weight Watchers afvallen?

Weight Watchers is al tientallen jaren een enorm groot succes, menig persoon is met deze afvalmethode al de nodige kilo’s kwijtgeraakt. Maar de grote vraag is dan ook, hoe kun je met Weight Watchers afvallen?

Het antwoord is redelijk simpel, Weight Watchers let op de grote van de porties en leert de gebruiker meer over gezonde voeding. Het is een strikte manier van afvallen, maar eentje die om de nodige zelfdiscipline vraagt. Maar om de gebruikers te helpen, zijn er wel diverse methodes ontwikkelt. Lees hieronder meer over het ProPoints Plan en de pijlers van Weight Watchers!

ProPoints Plan van Weight Watcher

Door de jaren heen zijn er vele onderzoeken verricht met betrekking tot de menselijke voedingsverwerking. Het ProPoints Plan van Weight Watchers geeft de gebruikers een beter en betrouwbaar inzicht in de voedingsverwerking. Je leert meer over gezonde voeding die het lichaam wel dat fijne verzadigde gevoel geven. Hierdoor kan jij gewoon lekker blijven genieten van heerlijke gerechten en toch afvallen.

Het ProPoints Plan is uitermate handig om te kunnen inzien welke waarde de voeding heeft. Bepaalde voedingsmiddelen krijgen namelijk ProPoints toegewezen, gebaseerd op de belangrijkste bestanddelen. Elke dag krijgt de gebruiker een aantal ProPoints toegewezen, probeer dat strikt te volgen. Iedereen die ProPoints goed gebruikt, zou ongeveer een kilo per week moeten afvallen.
Het aantal ProPoints zal van te voren worden bepaald door een coach van Weight Watchers.

Meer dan alleen voeding

Weight Watchers legt de aandacht niet enkel en alleen op voeding, maar ook op andere punten. Bijvoorbeeld het veranderen van de slechts gewoontes, meer lichaamsbeweging en hulp van vrienden en familie. Er worden ook met grote regelmaat bijeenkomsten georganiseerd bij Weight Watchers, elk lid kan hierbij aanwezig zijn.

Pijlers van Weight Watchers

Weight Watchers legt de aandacht bij de vier verschillende pijlers dat heeft gecreƫerd. Het persoonlijke gedrag, de gewoontes moeten veranderen. Met genoeg zelfdiscipline zal deze pijler zeer gemakkelijk moeten zijn. Alle leden zullen langzamerhand veel leren over voeding en kunnen daardoor beter hun voedingskeuzes maken. Maar er moet ook gelet worden op voldoende lichaamsbeweging en steun van naaste familie of vrienden.

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *